Науково-методична тема ліцею: "Впровадження STEM-освіти як головний інструмент мотивації здобувачів освіти ліцею в умовах соціалізації"

Мета - створити сприятливі умови для саморозвитку та самореалізації педагогів і учнів, ефективного розвитку усіх напрямків педагогічної діяльності ліцею.

Завдання:

- організація пошуку, розробки і апробації нового змісту освіти і виховання учнів, форм і методів його реалізації;

-орієнтація освітнього процесу на розвиток здібностей, схильностей та потреб кожного учня;

- забезпечення ефективної взаємодії та співпраці учасників освітнього процесу;

- створення позитивного емоційно-психологічного клімату, особистих взаємостосунків та соціально-педагогічних умов;

- збагачення діяльності педагогів ліцею новими прогресивними методами і засобами навчання обдарованих дітей;

- розвиток особистості і професійних якостей педагогів, які необхідні для їх соціально-педагогічної діяльності;

- формування інтересу і позитивного ставлення до дослідницької діяльності педагогів;

- вдосконалення навичок самоосвітньої діяльності педагогів.

Очікувані результати:

- підвищення професійної майстерності педагогів;

- формування духовно багатої, творчо мислячої, фізично розвиненої, конкурентно спроможньої особистості;

- реалізація творчого потенціалу учасників освітнього процесу;

- підвищення якості освіти.

Етапи впровадження науково-методичної теми ліцею

Підсумки методичної роботи в Харківському ліцеї № 149 за 2022/2023 навчальний рік

Кiлькiсть переглядiв: 1888