1. Для роботи в Інтернеті рекомендується використовувати найпоширеніший пакет програми Internet Explorer, а також найсучасніші програми Opera, Mozilla FireFox, Netscape, Navigator, які дозволяють використовувати всі можливості мережі, а зокрема:
• переглядати текстову інформацію в Інтернеті як англійською, так і російською та українською мовами;
• установлювати голосовий та візуальний зв'язок із співрозмовником за допомогою цифрової камери, мікрофону та мобільного телефону, організовувати конференцію, спільно з іншими користувачами працювати над текстом у редакторі Word (програма Microsoft Net Meeting );
• відправляти та отримувати електронну пошту (програма Outlook Express);
• демонструвати відеофільми, відтворювати звуки, оживляти малюнки, реалізувати можливості мультимедіа в Інтернеті через програми Active Movie, надсучасні Adobe Flash, та Microsoft Silver Light;
• спілкуватися в реальному часі з любим користувачем, де б він не знаходився (послуга IRC - Internet Relay Chart (бесіда через Інтернет), та програм ICQ, QIP, Skype, Jabber, Microsoft Messenger.
2. Учням і вчителям для організації індивідуальної форми дистанційного навчання пропонуються користуватися сайтом Британської Ради, зокрема сторінкамиwww.britishcouncil.org/learnenglish,www.teachingenglish.org.uk, які мають он-лайн підключення з методистами і викладачами Британської Ради в Великій Британії і Європі.
3. Серед найцікавіших сайтів, матеріалом яких учитель зарубіжної літератури може скористатися найперше й рекомендувати їх школярам, слід назвати такі:Бібліотека світової літератури (оригінали та переклади):http://ae-lib.org.ua/Інтернет-бібліотека школяра:http://www.ukrtvory.com.ua/Електронна бібліотека "Джерело":http://ukrlib.com.ua/Бібліотека Українського центру:http://ukrcenter.comНаціональна бібліотека України для дітей з віртуальною бібліографічною довідкою:http://chl.kiev.ua
4. Для учнів, які вивчають німецьку мову, пропонується робота за Інтернет-адресою Parch-Fernstudienkurs on-line (http://www.pasch-net.de)